آرشیو فروردین ماه 1401

صنایع دستی آپادانا

هدیه سازمانی

۳ بازديد

دلایل ارائه هدیه سازمانی می تواند کاملا متفاوت باشد، مثلا قدردانی از یکی از مشتریان وفادار و همیشگی و یا تشکر از کارمندی که بیشتر از زمان و فراتر از حدود وظایف خود برای شما وقت گذاشته است. اما دلیلی که تقریبا می توان گفت بیشتر شرکت ها به همان منظور به هدیه دادن روی می آورند،تقویت رابطه تجاری پیش آمده است.

 

هدیه سازمانی دارای ویژگی های خاصی است و با انتخاب هدیه دوستانه فرق می کند.

  • هدیه سازمانی رسمی است
  • دارای وزن و اعتباری خاصی است
  • بسته بندی شکیل و همراه لوگو است
  • مختص آن ارگان یا سازمان است (شخصی سازی شده)
  • کاربردی باشد
  • خلاقانه باشد
  • با کیفیت باشد
  • ماندگار باشد
  • ایرانی باشد
  • محصول و مخاطب متناسب با یکدیگر باشند : بهتر است با توجه به جایگاه افراد در سازمان خود، هدیه مخصوص آن را در نظر بگیرید. برای مثال هدیه تجاری که برای مدیران مجموعه در نظر میگیرید باید با هدیه دیگر کارمندان متفاوت باشد.

 

 

محصولات مناسب به عنوان هدیه

 

امروزه صنایع دستی جایگاه ویژه ای در بین ملت ها دارد و دارای تنوع بسیار زیادی است. در واقع صنایع دستی نمادی از ذوق، تفکر و خلاقیت یک ملت است در هنگام ساخت صنایع دستی از ابزار ساده استفاده می شود و دست ساز هستند. صنایع دستی علاوه بر ارزش مالی بالایی که دارند دارای ارزش معنوی بسیار بالایی نیز هستند. برای ثبت لحظاتی ناب برای مخاطبان خود بهتر است هدیه ای از صنایع دستی برای آن ها به یادگار بگذارید.

هدیه ای که شرکت شما در نظر گرفته است ممکن است تا سالها جلوی چشم باشد. در نتیجه باید محصولی را انتخاب کنید که ویژگی های ذکر شده را حفظ کند. صنایع دستی ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند و این امکان را به شما می دهد تا مطمئن باشید به راحتی آسیب نمی بینند. استفاده از صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی انتخاب بهتری نسبت به کالاهای خارجی است که حتی اگر کاربردی باشند عمدتا در کمتر از یکسال غیر قابل مصرف میشوند و ماندگاری ای ندارند. همچنین کالایی که صد در صد ایرانی است تاثیرات مثبتی را نیز بر اشتغال زایی و رشد اقتصادی دارد.

 

فرقی نمی‌کند یک تیم ناب پنج نفره را مدیریت کنید یا بر هزاران دفاتر در سراسر کشور نظارت کنید، می دانید که کارمندان شما برای موفقیت کسب و کارتان ارزشمند هستند و شاید شایسته

تشکر و قدردانی فراتر از پرداخت حقوقشان باشند. با هدایای متفکرانه از کارمندان زحمتکشی که کسب و کار شما را راه اندازی می کنند، قدردانی کنید.

کارمندان خود را با این گزینه های برجسته، متفکر و در واقع مفید شگفت زده کنید. همچنین با سفارشی کردن آن ها با رنگ های شرکت و لوگو شخصی می توانید، حس بیشتری ایجاد کنید و همچنین برندسازی کنید.

برخی هدایا شما را در ذهن ماندگار می کند. کسب و کار خود را به یاد ماندنی کنید. اگر به دنبال هدایای همکار، کارمند یا مشتری هستید، ما ده ها گزینه خوب برای هدیه سازمانی را در زیر فهرست کرده ایم.

 

با کلیک روی لینک زیر می توانید لیست انواع هدایای سازمانی را ببینید

http://artapadana.com/business-gift/

 

 

مجسمه سازی

۵ بازديد

مجسمه سازی یک اصطلاح ثابت نیست که برای یک دسته بندی دائمی از اشیاء یا مجموعه فعالیت ها اعمال شود. بلکه نام هنری است که رشد می‌کند و تغییر می‌کند و مدام در حال گسترش دامنه فعالیت های خود و ایجاد انواع جدیدی از اشیاء است. دامنه این اصطلاح در نیمه دوم قرن بیستم بسیار گسترده تر از دو یا سه دهه قبل بود، و در وضعیت جاری هنرهای تجسمی در قرن بیست و یکم، هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که در آینده پیشرفت آن چه خواهد بود.

ویژگی های خاصی که در قرن های گذشته برای این هنر تجسمی ضروری تلقی می شد، در بسیاری از مجسمه سازی های مدرن وجود ندارد و دیگر نمی‌تواند بخشی از تعریف آن باشد. قبل از قرن بیستم، ساخت مجسمه به عنوان یک هنر بازنمایی در نظر گرفته می شد، هنری که از اشکال در زندگی تقلید می‌کرد، اغلب از پیکره های انسان و همچنین اشیاء بی جان، مانند بازی، ظروف و کتاب. با این حال، از آغاز قرن بیستم، این شاخه از هنرهای تجسمی، شامل اشکال غیر بازنمایی نیز شده است. مدتهاست که پذیرفته شده است که اشکال اشیاء سه بعدی کاربردی مانند مبلمان، گلدانها و ساختمانها ممکن است گویا و زیبا باشند بدون اینکه به هیچ وجه بازنمایی شوند. اما تنها در قرن بیستم بود که آثار هنری سه بعدی غیرکارکردی، غیر بازنمایی کننده شروع به تولید کردند.

 

اشکال مختلف مجسمه

 

مجسمه ممکن است به صورت گرد یا برجسته باشد. یک مجسمه در گرد یک شی مجزا و جدا شده در جای خود است که همان نوع وجود مستقل در فضا را به عنوان بدن انسان یا یک صندلی هدایت می کند. یک امداد این نوع استقلال را ندارد. از چیز دیگری بیرون می‌آید و به آن متصل می‌شود یا بخشی جدایی‌ناپذیر از آن است که یا به‌عنوان پس‌زمینه‌ای است که در برابر آن تنظیم می‌شود یا ماتریسی که از آن بیرون می‌آید.

سه بعدی بودن واقعی مجسمه در دور، دامنه آن را از جهات خاصی در مقایسه با محدوده نقاشی محدود می کند. هنر مجسمه سازی نمی تواند توهم فضا را با ابزارهای صرفاً نوری القا کند یا فرم های آن را با اتمسفر و نور به همان اندازه که نقاشی می تواند بپوشاند. این یک نوع واقعیت دارد، یک حضور فیزیکی واضح که از هنرهای تصویری محروم است. فرم‌های مجسمه‌سازی ملموس و قابل مشاهده هستند و می‌توانند به شدت و مستقیماً برای حساسیت‌های لمسی و بصری جذاب باشند. حتی افراد کم بینا، از جمله آنهایی که به طور مادرزادی نابینا هستند، می توانند انواع خاصی از مجسمه ها را تولید کنند و از آنها قدردانی کنند. در واقع توسط منتقد هنری قرن بیستم، سر هربرت رید، استدلال شد که این هنر را باید در درجه اول یک هنر لمس در نظر گرفت و ریشه های حساسیت آن را می توان در لذتی که فرد از دوست داشتن چیزها تجربه می کند جستجو کرد.

تاریخچه هنر مجسمه سازی را در سایت آپادانا بخواید :

 

http://artapadana.com/sculpture/